execution song

1 att upptäcka att jag gjort av med mer pengar på en månad än vad jag någonsin gjort innan just när jag behöver spara som mest 2 att hitta mig själv på den mest förskräckliga bild på en sida som jag gjort allting för att hålla mig ifrån 3 att föra över sjuhundra kronor till skånetrafiken för att jag i all min bakfylla var allmänt tankspridd och olaglig och åkte på barnbiljett 4 att jag började städa mitt rum runt fyra tiden men är fortfarande inte klar 5 att i i-tunes just satte igång en utav de låtarna jag just för tillfället inte klarar av att höra men jag är för lat för att byta 6 att jag har inspirationsförlust och har haft det alldeles för länge 7 att timmarna till morgondagen går så sakta 8 att mina, ursäkta språket, jävla tankar inte alls vill tänka vad jag vill tänka 9 att jag är tillbaka i mitt gamla irriterande drömmande igen 10 att jag trots helgens bravader ändå suktar efter mer pengaslösande öl 11 att jag hur mycket jag än kniper med ögonen och önskar er hit som sällskap inatt inte klarar av det 12 att jag vet om att jag inte kommer somna innan tre inatt heller för utav någon otroligt dålig anledning har jag råkat göra det till en vana 13 att det ligger en påse chips på mitt golv och hägrar men jag har aldrig känt mig så tjock i hela mitt liv som just nu så jag tänker vägra äta utav den 14 att jag lyckades komma på fjorton anledningar till att förstöra resten utav den här kvällen som för bara någon timme sedan var ganska jättebra 15 att jag är så psykiskt instabil att jag faktiskt tänker låta dessa, onekligen frustrerande, ovan påkomna anledningarna förstöra kvällen som jag, som sagt, tyckte om alldeles nyss.

detta vad jag kallar söndagsångest och hej till den för här sitter jag med exakt en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback