fairytale of new york

eftersom jag känner att de kommande dagarna är uppbokade och kaotiska skriver jag av mig nu när jag egentligen borde sova. det vankas arbete inatt, och imorgon kväll och därefter natten igen. på fredag tänkte jag dock efter några timmars sömn träffa nya människor tillsammans med gamla. spännande och trevligt på en och samma gång. sådant tycker vi om.

just nu försöker jag få mig själv i stämmning när det är dagen före dagen före dagen före dagen före dagen före  dopparedagen. lyssnar igenom mina nya julskivor, christmas with johnny cash och den älskade favoriten, fairytale of new york.

ännu en stämmningshöjare är en alldeles underbar flicka vid namn mathilda. bara se hur bra hon får mig att må!



nej, nu ska jag krypa ner under täcket och få mig iallafall en timmes vila. joy to the world everybody.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var otvingat och ärligt! Fredag blir skitbra :*

2007-12-19 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback