gone going

jag är hes. jättehes. några ynka ord kan klämmas ur mina ansträngda luftrör. men inte omplanerar jag mina dagar för det. jag är en upptagen kvinna för tillfället. det är mindre än en månad tills jag åker, hjälp. så, det är bara till att försöka träffa allt och alla så mycket jag bara kan. du är en i gänget nu, var det en som sa och nu vill jag ingenting mer än att umgås med er dag som natt. fast, i hemlighet så var det så förut också. hur som, dagarna präglas utav victor, måns, rasmus, calle, sara, adam. även mamma, sven och ida. snart också mathilda, petra och elin. egentligen är jag lycklig men det är så mycket annat som spelar in. som sagt, jag åker om mindre än en månad, hjälp.

förövrigt firade jag lussevakan på vångavägen i onsdags. det var finmiddag, frack, paljetter och sidenkavaj. dansanta var vi också. hela natten lång. några somnade på vägen men en hel del white russians höll mig vaken. precis innan klockan slog läggdags slog även den där champagnen till och det blev utklädning och leksamt med dammsugaren. i guess you had to be there.

    

Kommentarer
Postat av: elin

Krya på dig, flicka! för på onsdag kommer jag hem!
kärlek

2007-12-16 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback