good luck

CRAVINGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i ren frustation, och som nästan alltid, måste jag få ut vad det är som terroriserar i mitt huvud och vad som kittlas i min kropp och allt för ofta drabbas bloggen utav dessa oförklarligt nagelbitande begärsmoment. cravings. cravings. cravings. ni vill inte veta efter vad. knappt jag heller. nej, för att tala i klarspråk. abslut inte jag heller. det gör mig beroende och fan ta det. ja, för att tala i klarspråk. fan ta det. någon annan mer än jag som märker av mina humörsvängningar? cravings. cravings. cravings. angelina, sluta vara dum i huvudet. gå och lägg dig och dröm om morgondagen istället. nu mår jag riktigt illa. så, done. nej, först en svordom. fan. nu, done. eller? en tanke till. en sista. att jag aldrig lär mig. jag borde ha gjort det. att jag aldrig. DONE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback