happy new year

gott nytt. det nya året firas för min del genom att jobba. var uppe sju imorse och jobbade, slutade nyss, ska sova en stund och sedan hem till måns för lite nyårsmiddag, sedan är det på att igen, ska jobba mig igenom hela natten. inte förens imorgonbitti ska jag fira det nya året, och då genom att sova, för att sedan jobba dagen därpå. någon som vill byta ut sitt liv mot mitt?

hur som, år 2007 stått för vänskap i alla dess former. jag har vänner nu som jag aldrig kunde tänka mig ha, och som jag aldrig vill släppa taget om. året som gott har varit överdrivet positivt och jag har nästan bara leendes saker att tänka tillbaka till. må acke vila i frid och mina vänner vilja behålla mig.

 jag skänker er en bild ifrån en gammal fest eftersom jag inte kommer att prydas i någon festblåsa eller pimpla champage inatt. som sagt, gott nytt allihopa. må ni ha en fantastisk kväll och tänk på mig vid tolvslaget och drick gärna några glas extra, bara just för min skull.

Kommentarer
Postat av: caroline

gott nytt år :) ska tänka på dig vid tolv-slaget sådär ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback