the way we get by

   

det har varit en övertrevlig helg med fylla och villa överlappat med kärt återseende. jag trodde väl knappast det var tänkbart att jag igen skulle festa tillsammans med det gamla tjejgänget men så blev fallet och oj så trevligt det var. mia, hallå, systeri systera, god damn girl, jag tycker så mycket om oss. och er andra också för den delen. vi får se ifall det blir mer utav sådant i framtiden. kvällen spenderades hur som hemma hos mathilda och därefter överaskande nog på frimus, tro mig, jag är fortfarande i chocktillstånd. jag kände mig ganska missplacerad emellanåt men med gott sällskap blir allting fantastiskt, till och med frimus. kvällen att sammafatta skulle jag vilja förklara som, "alla som inte dansar..." och "om amanda går vidare nu får ni faktiskt inte skrika, jag har grannar..." "okej, vi lovar" "den går till final tillsammans med marie är, amanda" "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" "förlåt"

vi var bara tvungna. amanda alltså, den tjejen, den rösten. jag är som förälskad. sannerligen.

och eftersom helgen varit så utormordentligt härlig tänkte jag fortsätta så hela denna veckan också. jag bara älskar när man är så uppbokad som jag är. det blir till att fika med sötnöten mathilda imorgon, sedan jobba fram tills torsdag då jag ska fika med victor, fredagen tänker jag överatala måns och rasmus att spendera med mig och lite öl, och på lördagen, älskade lördagen, kommer sara hem och jag ska äntligen få ha henne i min famn igen. jag tror inte jag riktigt förstått det än. lyckorus, lyckorus och från och med nu älskar jag vecka 49.

Kommentarer
Postat av: hanna

kan du inte boka in mig också i veckan? det hade jag tyckt mycket om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback