what am i to you?

ja, den där natten med cravings var den lägsta natten någonsin. den var till och med så lång att den fortsatte långt in på morgonen. runt sju somnade jag efter många timmars vridande och tänkande. att det kan gå så långt. hur som så sov jag inatt mer än tolv timmar så jag hoppas jag har tagit igen helgens förlorade sömn och att jag funnit lösningen på mitt problem. jag pratade med rasmus om det och ja, det känns som om man skulle kalla det för lösning, inte för ett jag tror att jag kommer må bättre utav det men förhoppningsvis kommer mina sömnlösa nätter att sluta och min huvud kan känna sig lugnt igen.

sedan sist har det bara varit trevligt umgäng. måns, victor och rasmus har fått ta hand om mig dessa dagar. det har varit kaffe, te, kaffe te. julöl, vanlig öl och folköl. väldigt trevliga dagar har passerat och till och med min parter in crime, sara har kommit tillbaka. hur slö gårdagen än var fick vi ändå se varandra och det räcker långt.

detta får nog räcka för idag. jag är tvingad att julstäda för fjärde gången sedan första advent. ja, jag har en tendens till att stöka upp väldigt fort. sluta retas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback