you probably couldn´t see for the light but you were staring right at me

lösningen är löst så nu tänker jag sova gott. tack darling.

förövrigt har jag idag spenderat min dag tillsammans med tobias över en frukostfika på fenix, nyttighetsmannen åt sallad och jag drack mitt hederliga kaffe. det är en underbar man den där tobias och jag älskar verkligen att umgås med honom. om ni ville veta. bara några minuter efter den fikan tagit slut ringer måns och pratar sig till en annan, jag är inte svårflörtad och älskar både mitt kaffe och även den mannens sällskap så det var bara till att vända bilen och köra in mot stan igen. calle kom också. efter ett tag och några samtal även rasmus. det blev något italiensk, lite guitar hero och sedan tv hemma hos måns. ytterligare en sådan där lagom härlig dag som jag har haft så många utav på sistone. de bara får mig på så bra humör att jag alltid vaknar dagen efter och suktar efter flera. det är sådana dagar många tar för givet men som jag värdesätter så högt. just nu leker livet runt mina fötter och jag njuter till fullo.

jag vet inte om jag har något kryptiskt innre problem att avregera mig ifrån idag, dock är natten ung och har egentligen precis börjat så känna jag det komma så återkommer jag. tills dess tänker jag fortsätta min kväll med att hjälpa albin med hans flickväns juklapp, prata med victor, lyssna på axels eulalia och babyshambles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback