for reasons unknown

jag vill nämna namn. jag vill. just utav den anledning att för mig är dessa två namn överraskande, inte fören precis mot slutet, några dagar, bara ett par veckor innan, förstod jag vad desa två namn betydde för mig. hur mycket de betydde för mig. inte för att jag inte innan känt en kärlek jämtemot dem, inte för att jag inte innan känt deras vänlighet och att en lite vänskap bildats. men, detta är ett stort men, att denna vänskap var en jag skulle sakna. att denna kärlek jag nu känner mig utan och vill ha, det är en överraskning. det är för mig också överraskande hur personligheter som våra kan gå ihop. eller, iallafall din och min kajsa, för kajsa, du är ett utav namnen. jag ser så många brister, så mycket som skulle kunna hålla oss ovänner, men det är det jag ser upp till dig för. att du, eller det, faktiskt inte drog oss isär utan förde oss samman. jag vet inte hur du känner, eller hur mycket du tänkt på det, för tydligen har jag tänkt på det mycket, men så är det. och eftersom jag redan nämnt kajsa kan man kanske som kajsa eller som personen i fråga lista ut vilket det andra namnet är. tobias. vi träffades på samma väg som jag och kajsa. lyckligt nog. på självaste studentdagen skrev jag jag tror jag är kär i dig och du blev lite skakig, nervös och det kunde du väl ha rätt till, men jag menar det fortfarande, men på ett annat sätt än vad du först antog. jag blev kär i dig, de där sista dagarna, de där sista veckorna. det slog mig, tobias och kajsa. jag kommer att sakna er, så oerhört. jag bara blir helt mållös när jag tänker på tänker tillbaka på de första orden vi delade, jag var rädd, ni hade saker gemensamma som jag inte hade en susning om, ett utanförskap kändes, självklart, men sedan bara kom det, smög sig på, och plötsligt var jag lika uppsnärjd i er som håkan är i det blå. och jag vet inte ens vad det är jag svammlar om, men det bara slog mig, jag ville nämna namn, två överraskande namn som jag tänker på, ofta, och saknar, mycket. kajsa och tobias, ni är guld värda.

Kommentarer
Postat av: kajsa,

åhh, älskling. det här var PRECIS vad jag behövde läsa. jag saknar dig väldigt mycket & jaa, du är bäst i världen. hoppas att du vet det :)

2007-07-14 @ 23:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback