got to do some good

jag ska jobba inatt. första natten på längre. tre veckor sedan blir det nog. och eftersom jag och systra mi satt och knåpade lite på budgeten inför asien idag så känns det som att jag borde jobba med lite mindre mellanrum. men what to do. det är ju inte jag som bestämmer om de behöver hjälp eller inte. iallafall, jobb inatt, steg upp vid elva vilket innebär att jag kommer vara vaken i typ 20 timmar. aldrig bra, men jag är så dålig på att sova såhär en liten stund innan jag ska gå och jobba. jag blir så rastlös.

föresten, vi har hittat vårt första boende i asien nu vilket jag hoppas vi ska ta tag i att boka ganska snart. jag lovar att visa bilder på det och en annan sak att lova är att ni kommer att bli avundsjuka. mhm! sådant gillar jag. äntligen kan någon bli avundsjuk på mig så som jag avundsjukar mig på andra, hela tiden.

nej, nu ska jag iallafall titta lite på vänner och låtsas sova. åh. jag är så dålig på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback