i´m having trouble sleeping

okej, jag har nu luskat ut att den där kappan, min drömkappa, som satt som ett fån på mig och som en smäck på personen ifråga i tidningsuppslaget, inte är min drömkappa. eller, nu har den blivit det för nu har jag luskat ut att det inte är samma kappa, trots att hon i butiken sa det. så, nu när jag vet det, och kan testa den utan att ha en bild utav hur den egentligen ska sitta, så sitter den faktiskt helt okej. så, jag har köpt den, men frågade innan ifall den var på öppet köp. och det var den. och då sa jag, då ses vi säkert igen. hon skrattade. för det är nog så, att den riktiga äkta kappan, den som jag såg i det där tidningsuppslaget, den där drömkappan, det är ju den som jagar mig i mina drömmar och bara vill bli min. det är ju den jag vill ha, egentligen. den är dessutom billigare. dock, ett litet problem. den finns ju inte. iallafall inte här. och vem har orken att åka till malmö och kolla, eller någon annanstans för den delen. nej. det får nog bli denna jag har här bredvid mig. iallafall i tio dagar, för det är så länge jag har den på öppet köp. eller alltså, nu lät det som att jag ska använda den i tio dagar och sedan lämna tillbaka den, men det var inte så jag menade. ah. nu blev det för invecklat. men sammanfattningsvis, det var fel kappa jag sett, inte min drömkappa, jag har dock köpt den felaktiga kappan för att se om den duger.

dessutom, det där arbetet och slitet jag pratade om sist. det stämde. jag var arbetande och slitande för de som bara trodde att jag gnällde. det visade sig när jag skulle skriva ner hur många timmar jag jobbat denna månaden att jag hade lyckats med att jobba lite mer än ett heltidsarbete på de här senaste veckorna. pust. gud, att man orkar. men nu har jag en ledig vecka framför mig. kanske. de kanske ringer och frågar ifall jag kan jobba? vem vet. det gjorde de ju imorse kom jag på nu. de väckte mig. åh. det hade jag förträngt. hur som helst var jag tvungen att tacka nej för jag ska ta tandläkaren. igen. usch. det tycker inte jag om. förvisso är det nog inte många som gör det.

förövrigt åker jag till london snart. wow. mycket därför jag behövde en kappa. det regnar där. iallafall har det gjort det den senaste veckan. och på tal om london, elin, jag saknar dig! och elin, jag behöver prata med dig, om london. för du är ett londonproffs. så, jag behöver dig, mitt alldeles egna londonproffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback