i´m living it the hard way

det jobbigaste med att vara arbetslös sluter sig runt tre anledningar. ett; man skriver onödiga blogginlägg om ingenting alls vilket tillslut kommer innebära att jag en vacker dag spiller ut information som egentligen bara tillhörde mitt huvud och mina tankar men som bara, slank ut. två; man gång på gång lovar sig själv och andra runt om att städa rummet, det är precis vad jag ska göra idag. och efter det ska jag göra ett student-album, och sedan ett london-album, och sedan ett barcelona-album, sedan kanske skriva lite i asien-boken och så vidare, och så vidare och varje dag gör man sig själv besviken. som till exempel idag när klockan snart slår nio och jag lovat mig själv alla de där ovanstående sakerna men jag fortfarande inte ser mitt eget golv. då vet jag ju att jag inte ens kom förbi punkt ett. och så slutligen, tre; tradera. älskade tradera. som man kan fördriva tid där men som man också kan beroende där. och speciellt om man bara går hemma och ser det som dagens höjdpunkt att se när auktionen når sitt slut. sitta där, tillsammans med andra arbetslösa människor och buda in i sista sekunden då man inser att, jaha, var ska jag få de där pengarna ifrån?
nåja, jag ska inte klaga helt ut, för saken är den att jag njuter till fullo utav mina arbetslösa dagar.

föresten, här är några tradera exempel som jag trånar efter för tillfället,



nu är det grey´s. night.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

gå in på h&m istället & köp fuskpälsmössan där. du kommer älska den,

Postat av: angelina

jennifer; ja, jag har varit där inne och klappat och provat den. mycket mysig huvudbonad. stiger priset på auktionen på tradera är jag först in på h&m. jag lovar, och tack för tipset.

2007-11-02 @ 14:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback