oh happy day

äntligen, äntligen, äntligen är jag arbetslös en tisdag. en alldeles perfekt tisdag med desperate housewives. men imorgon är det arbete som gäller igen, och i övermorgon. det är ganska roligt emellanåt att jag är arbetslös enda dagen, men inte den andra. klagar över sysslolöshet den ena, men är fullbokad den andra. annars har jag idag varit hos tandläkaren, köpt en sladd som man kan ha två sladdar i. ja, så förvirrat beskriv jag det i affären men trots det förstod människan bak disken vad jag menade. duktig. därefter gjorde jag välbehövda klipp i min lugg, åt fylld paprika tillsammans med mamma och tog mig ett träningspass med fridha och emma. och så var allt som vanligt igen, jag började träna där vid sex tiden, vid sju tiden då passet var över var det bestämt, jag ska inte alls börja träna. sådan är jag. och gud så jag trivs. det får bli mysiga höstpromenader då och då istället. gud så underksattat. gå där och sparka löv tillsammans med mamma, för, mysigare än så blir det inte.

nu är pausen över. desperate igen.

Kommentarer
Postat av: petra

och jag saknar ditt! men du, jag är hemma 18 - 23 oktober, är du ledig nån dag då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback