not enough

   

nu vart det klart, mitt rum, eller iallafall nästan. jag har redan ett nytt projekt på gång. men det behövdes, detta. en förnying, förändring. en ny förälskelse. jag har hör vinden viner utanför. jag har sockorna på mig uppkavlade ovanför knäna trots att jag bara just härromdagen skrapat upp ett stort sår, just där. okej, jag har vant mig vid tanken, jag välkomnar den liksom jag välkomnade mig själv förra gången, hösten.

det är mycket som händer just nu. eller, inte för mig. jag är arbetslös. jag har ju till och med gjort det man egentligen alltid kan göra när man säger att man absolut inte har någonting att göra. städat rummet. jag är sysslolös. alla andra gör någonting, kommer någon vart. jag bara sitter här. idag har jag dock rört mig ifrån rummet, in till staden, men det var för att klippa tre millimeter på mig lugg. grattis till mig. petra ska flytta till örebro, carro likaså, elin bor i stockholm, sara kommer förvisso hem från europa nu men ska strax vidare till spanien och har sedan därefter planer på canada. okej, okej, jag ska sluta självömka. jag har en biljett hemma hos min syster som ska ta mig till bali den femtonde januari, men förstår ni hur långt bort det känns? kanske för det bättre, för gud med saker jag måste tagit tag i tills dess. jag borde göra en lista. det är min syssla för idag. jag ska göra en att-göra-lista. igen, grattis till mig.

Kommentarer
Postat av: Milla

KOM OCH HÄLSA PÅ MIG DÅÅÅ :)
Det ska du snart, och jag längtar tills dess :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback