satisfied mind

jag log med solsken i nacke och zach condon gjorde mig lycklig själ och hjärta igenom. beirut var det ja, robyn också. för att inte tala om bon iver och olle ljungström och anthony och crookers och några till. way out west var tre tjejer i en lägenhet, två till ifrån malmö, måns, adoptivpäron, träningsvärk, oj, åh och svartklubb med mig själv som amadeus och dem som panikens jävla helvete ifrån gränna samt en övernattning i ett hus långt bort ifrån mitt eget. en vecka susade förbi för jag hann inte med men vinet är slut och kontot är tomt men jag lever på minnet utav robyn och beirut istället för näring och sånt.

Kommentarer
Postat av: D.

Amadeus, jag vill ha mina 200 spänn!

2009-08-21 @ 11:45:30
Postat av: Anonym

D: ta mig till en panikens jävla helvetes kyrkogård så får du mer än 200 annars tycker jag du kan ge mig 200. tack ditt pack

2009-08-21 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback