every day is a sunday here

sju dagar har passerat snabbt och sakta, förvridrit och förvånat mig. saker som förträngda var har åter nått upp till ytan. omedvetet som medvetet. jag har sagt det förr och jag kommer säga det framöver. den här byn. jag har nätt och jämnt hunnit med allting jag tänkte och trodde och någonstans på vägen lyckades de första skrämmande intrigartade stickande känslorna försvinna, så gott som iallafall. det har varit vin, kaffe, skitnack, nyförälskelse, minnen och mys. många telefonsamtal per dag kan säga mer om en relation än vad jag kan. och även ett annat som står ut ifrån mängden kan säga mer än vad man vet, men det gör det inte utan lämnar mig snarare tom på vetskap dock kanske fylld utav annat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback