please color up this dreadful day of grey scales and drifting jewels


Kommentarer
Postat av: Hampus

Kan det där vara ett par Reebok pro legacy jag ser? Dem är ännu finare i verkligheten vill jag lova :)

2009-02-09 @ 14:07:47
Postat av: Anonym

hampus; visst är det dem du skymtar. tänk att ett par skor kan skina upp en dag. jag vill se dem i verkligheten. jag hoppas också jag får se dig i verkligheten en vacker dag. rest-resa till bangkok i framtiden kanske?

2009-02-09 @ 16:04:46
Postat av: Hampus

Vackra är dem! Men kostar kostar därefter! Har du lite pengar över i studentkasan köper jag gärna ett par till dig! :) Vi kommer att träffas nån dag, och jag tycker din idee låter underbar! Jag bokar bussen ner till koh tao. Vi äter pankakor hela dagarna långa och sen åker vi upp till Bangkok och Shoppar åt dig! Tänk på saken!! Jag saknar dig!

2009-02-09 @ 20:30:30
Postat av: Anonym

hampus; du anar inte hur sugen jag blev på denna idé nu. alltså. mm. den känns inte helt avlägsen. stannar du över hela sommaren? jag saknar dig med, darling.

2009-02-09 @ 21:01:23
Postat av: Hampus

Ibland och bara ibland får jag sådana riktigt fina ideer, ta vara på denna ideen nu för dem är sällsynta :D Jag vet inte riktigt hur länge jag stannar och var jag ska åka sen. Jag känner att allt börjar ordna upp sig nu. Visst Tokyo är i bakhuvudet hela tiden men trivs jag så bra som jag gör här nu så stannar jag kvar efter sommaren. Sverige får iallafall vänta.

2009-02-09 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback