the land of lost content

jag blickar framåt grundad på någon slags fantasi. jag måste sluta nyttja den där meningen jag alltför ofta svarar de gånger någon frågar.  jag satt på ett golv med förväntningar kittlandes kroppen igenom när den ställdes första gången men den gången är en gång för längesedan och jag får någonstans acceptera verkligheten hur frestande fantasin än verkar vara och faktiskt är. bortsett ifrån meningar och svar är det nu täckt utav vitt här utanför och jag fasar redan för att behöva pulsa mig igenom den om ett par timmar. jag ska röra mig ifrån söder in emot stan och träffa en helene på en varm kopp kaffe, senare ikväll blir det middag och den traditionella skedsovningen med ebba. alternativt soppslev. först är det te och någon slags avslutande reflektion på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback