burned baby burned

en dag utav perfektion ifrån topp till tå. av sugenhet satte sina spår och att inte vara intresserad är också någonting att vara. efter en bildfärd hamnde vi på en strand i falsterbo där vi gjorde som vilka andra brudar som helst. solade oss röda, läste tidningar fyllda med skvaller, badade kärringadopp och kastade gris som är ett spel tillskillnad ifrån settlers att föredra. efter många timmar kanske en sista för mycket åkte vi tillbaka för att grilla hamburgare som kan få viggos att slänga sig i väggen. efter att ha skrattat åt fulla grabbar, kanske några värre än andra och äntligen listat ut vem sean är sitter jag nu på mitt rum denna ljumna sommarnatt och bara ler. lund är utan tvekan det bästa som hänt mig och v.29 känns nära och imorgon blir det brännboll i stadsparken kl 4 för den som vill.

Kommentarer
Postat av: väcktbror

Va skönt det är att höra denna glädje med snudd på euofori bland allt depressivt mörker som man kan skymta emellanåt. Saknar dig, tänkte jaga fatt de forlorade systarna i veckan, finns det nån möjliget att ses tro?? När landar du i soffan? Kram.

2009-06-02 @ 01:44:31
Postat av: Anonym

stackars bror: jag landar i soffan imorgonkväll sedan är jag hemma i tre månader och tänkte krama om både dig och lucky luke flera gånger om. jaga mer än gärna ifatt både mig och systra mi, för vi saknar dig också.

2009-06-02 @ 13:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback