lightness and the sound of settling

jorden är rund för att vi lättare ska kunna falla in i varandras armar och jag är betuttad och kan med glädje erkänna det eftersom det för en gångs skull gör mig glad. dock lever jag som vanligt i en eufori men tar lite lätt och måttligt på ordet ifråga men det är med gott samvete och en glans utav relalitet vilket kan vara bra att ha ibland. igår var jag i lund och log gata upp och gata ner. den där staden gör mig kär och jag faller pladask för min trädgård och vill vara där dagar i ända. dock avsaknades det brudar på ett kafé och då kanske det inte känns så värt det ändå. idag jobbar jag tjugo utav tjugofyra möjliga timmar och slänger mig imorgonbitti på madrassen för att sedan vakna upp och packa till roskilde. jag gillar läget och har återfått en neutralisering som jag letat efter i två veckor. medan du försvan dök det upp en annan.

Kommentarer
Postat av: heidi

dator var ok?!! :)

2009-06-29 @ 20:38:30
Postat av: Anonym

heidi: jajamensan fattas bara!!! saknar dig redan.

2009-06-29 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback