i want to spend my life with broken people on a everlasting sunday morning

inatt drömde jag att jag vägde nittiotvå kilo och idag har varit ännu en sådan där ambitiös sådan vilket resulterar i halvöppna ögon när klockan knappt passerat nio. detta kommer säkerligen i sin tur resultera i ännu en tom kväll utan meningslösa men betydelsefulla konversationer då människan ifråga brukar leva om nätterna snarare än tidiga kvällar. i övrigt åker jag imorgon hemåt och uppåt i landet för att dricka kaffe med ebba&hanna, gå på mattan, heidis och johannas utställning samt hänga med krantz och en flaska vin. oj, hon hade inte passerat nio ännu.

Kommentarer
Postat av: heidi

Längtar efter dig min fina!!

2009-03-06 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback