i don´t mind if i lose, if i win i would be so confused

med trötta ögon lutar jag mig emot mitt skåp fyllt med minnen och pappershögar. blundar. jag har suttit på mitt golv sammanlagt tio timmar nu. jag trivs som bäst på golv men tio timmar var kanske lite att ta i? jag tystade nyss ner musiken och hörde fåglar sjunga utanför. solnedgången är sedan länge passerad men jag är ute efter samma känslor som den inger så strax ska jag gå raskt igenom parken för att komma ut på landet och känna mig fri. väl där sätter jag mig på bänken till höger och låter samvetet kicka in. igår badade jag badkar och log längre än vanligt men vad gör det när evigheter är fastställda till evigheter och virrvarvet i mitt huvud bara verkar förökas ju mer glädje jag tillåter mig att känna? fastnade nu i en bakgrundsvariabel som säger mer än vad den borde. dina avsaknade ord förtäller om ett liv ifrån förr jag mer än ofta tänker på som ondo men sanningen kan vara precis tvärtemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback