the world at large

idag är jag inlindad i någon slags temporär verklighet. igår var bra och fint och härligt och trevligt men jag finner mig fastna i situationer där jag förtäller mer än vad som förväntas och förmodas men inte nog med energi finns idag att ödsla på att fundera. istället tänker jag på soluppgångar alternativt ned samt om min tröja sticks för mycket för att stå ut och också om ångesten är förberedande för morgondagen, eftersläntande ifrån gårdagen eller levande i nuets oengagemang?

Kommentarer
Postat av: Adam M

Älskar också Modest Mouse

2009-03-13 @ 01:18:20
Postat av: Adam Stenson

Modest Mouse är din Mouse i min värld//LOVE

2009-03-13 @ 01:20:20
Postat av: Adam Stenson

Radera ra ra ra hey hey hey//miss u

2009-03-13 @ 01:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback