two drifters, off to see the world, there`s such a lot of world to see

en hel vecka på biblioteket avslutade vi alldeles nyss med vårens första glass. ett erkännande kom fram betydande att vi mest är där för sällskapets skull men det är ganska givande att få någonting gjort då och då. förövrigt var igår makalöst bra och befriande. öl och hamburgare på viggos och sedan rödvin hemma hos emma. en välbehövlig kväll med många skratt, speciellt åt elins badring, andré och sedan en och en halvtimmes fina utbyte utav ord. nu sitter jag på vad jag kallar min veranda och dinglar med benen och ska om en stund ta mig till malmö för sushi och chokladtårta. ikväll blir ännu en sådan där bra. det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback