abnormalt snygg och saknad tjej



Kommentarer
Postat av: isabella

:) KÄRLEK I MASSOR, DARLING! saknar dig så otroligt mycket. är du hemma i åhus över jul/nyår?

2009-11-30 @ 01:03:29
Postat av: Anonym

isabella: ja. jag åker hem typ den 19e och sedan tillbaka till lund typ den 3e som det ser ut nu. och du ska till mörrum va? hurså? åh! ska vi mötas upp halvvägs någonstans och fika? ja!

2009-11-30 @ 10:47:33
Postat av: isabella

för jag misstänker nämligen att jag säkert ska till kristianstad någon dag där i mellandagarna och då vill jag såklart träffa DIG. jag hör av mig så fort jag har lite mer koll på läget. puss!

2009-11-30 @ 20:26:29
Postat av: Anonym

isabella: ÅH! låter bra. annars är jag också öppen för att ta mig längre åt ditt håll när vi ändå inte är så fasligt långt ifrån varandra. men ska du ändå till kristianstad så är jag på! skulle varit underbart! hörs om saken. och om andra saker innan dess :) PUSS

2009-11-30 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback