leave the bourbon on the shelf

hastigt och lustigt har dagar passerat och lämnat mig kvar ensam men hängiven. öl har förtärts och vi har dansat och sjungit sedan i torsdagskväll. vi har firat födelsedag och flyttat in nya lägenheter. vi har överraskat men gått in i samma gamla fälla igen. vi har ringt 112 i väntan på ambulans och vi har fällt tårar i panik för att skratta åt det en annan dag. vi har förblött ett badrum men lärt känna varandra. vi har vidgat vyer men i väntan på vadå. vi har kaosartat förgyllt minnet med ny fabulösitet och jag tackar gode gud för att min helg är ännu en dag och att jag får spendera den med en annan bredvid.

Kommentarer
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Ambulans??? Angelina... hade du en sån otursdag?

Postat av: Anonym

Moa: JA! Fast i slutändan hade jag nog änglavakt samt mer tur än andra- du får en förklaring på tisdag! Tack för fina dagar! Du är en bästing!

2009-11-08 @ 21:54:26
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Du är också en bästing du, verkligen! Men shit, nu är jag nyfiken. Ses imorgon!

2009-11-09 @ 16:17:06
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: D.

Haha. Jag vill ha min kamera! Tack för en skojsig lördag.

2009-11-09 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback