i wish i knew how it would feel to be free

inatt drömde jag drömmar om dig som sjöng. du höll min hand på samma sätt en annan gjorde för exakt ett år sedan. på så sätt kan man ana att livet stått still utan att utvecklas. jag minns helgen som komma skall som om den vore igår. den satt prägel på många månader framöver och jag har på känn att även detta års helg kan göra samma sak. konstigt vore väl om mitt huvud vore på skaft och tankar inte briljerade i osubstans men en stillsam helg får nog tacksamt vänta då jag i lust och fägring stor har en plan om att motbevisa för mina egna tankars skull. helgen för ett år sedan var en känslomässig berg och dalbana och jag minns mig både fatta tycke och insikt. helgen som komma skall ska motsägelsefullt vara så mycket mer och jag ska nog bli lagad jag också en vacker dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback