in your atmosphere

mannen i mitt hjärta som placerar smärtgränsen en nivå för högt väckte mig denna morgon och plågar mig med toner att må illa utav. han talar om att vaka vid sidan av en sjö och om att inte kunna gömma sig och nuddar med fingertoppen ovan det jag dagligen ber om ursäkt för. det fanns en dag då jag talade om hans toner och jämförde dem med magiska i ett alldeles för litet rum för oss båda två. röster var högljudda och trängde igenom väggar och störde närvarande närmanden. det passerade tidvis elakartade och tårfyllda veckor som jag senast i lördags förtällde en historia omkring. att få min själ berörd kan vara ett utav de enklare ting men att hugga tag i en kroppsdel och hålla fast årstider i efterhand är bra jobbat, till och med av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback