that secret that you know, that you don't know how to tell. it fucks with your honor and it teases your head

det förgångna är en last att nudda vid men att ännu se som ett fragment av en livstid. jag berättar om saker som hänt som om de inte berör mig. jag nämner en sjuårings tårar men också en tjugettårings ångest. det är svårt att se ett samband med förbundna ögon och jag fallerar i för många vad var det jag sade. i en stor beundran tar jag steg utav förhoppning men anar en annan väg för mig själv. jag talar om självmord och jag resonerar kring missbruk. den jag ville vara har jag sedan länge lämnat bakom längst med en obrukbar terräng. jag ser spår tyna när jag vänder mig om men ser fram emot det liv någon utstakat för mig. jag är den som lägger över briljans på andra hellre än att ta det ansvar som faktiskt kommer med. det är så mycket man inte berättar, inga konsekveneser, inga bihang. jag skär dig med en kniv, det är min mörkaste dröm. jag omfamnar dig, det är bara ett önsketänkande. jag behöver se när ljusets skugga  blir till mörker men alldeles för ofta är jag upptagen men att sluta försöka minnas. jag skulle kunna ge dig min famn om du bara minns vem jag var. jag skulle kunna klä mig i din nakenhet om du bara såg mig passera din närvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback